czwartek, 2 sierpnia 2012

Dzisiaj wpadłam na szalony pomysł:Jak zaszyć dziurę na koszulce mojego chłopaka?
Jak zwykle nie posłuchał i wyrwał metke z tyłu koszulki(mówiłam żeby użył nożyczek) i...dziurka.
Już chciał wrzucić do kosza,ale...
                                            ...wymyśliłam!!!


I jak na razie nie pójdzie do kosza.
Ale za bardzo nie lubię takich reczy wolę bardziej wyszywać.

Kanwa jest prostszym materiałem(są małe dziórki)i nie "pokrwawisz"sobie palców.
Trzeba tylko uważnie liczyć "kwadraciki"na kanwie bo inaczej stracisz wzór.
Nie raz zdażało mi się coś niecoś pruć i zaczynać od nowa.
Ale efekt...no sami popatrzcie:
To była pierwsza praca na kanwie z wydrukowanym już obrazkiem...
                             ...i ta także.
Ale osobiście wolę białą kanwe(bez obrazka)i wzór z gazety.
                             



                          Mój Bożonarodzeniowy aniołek











       







                                                               
                         
                                                                                                             i orzeł(na sprzedaż).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...