poniedziałek, 6 sierpnia 2012

KOCHAM ZWIERZAKI A NAJBARDZIEJ KOTKI

...i nie tylko.Kocham wszystko co się rusza,szczeka,lata,świergocze,pełza,pływa.
Mam jeszcze w domu psa,cocker-spaniel,czarny co wraz z czarnym kotem daje niesamowitą mieszankę kolorów(hehehe...).
                                          "Zrelaksować się przed następną zabawą"




Zauwarzyłam,że psy bardzo lubią piszczące rzeczy.
Gdy mój straci gdzieś swoją tak długo biega po ogrodzie aż znajdzie.Raz ktoś rzucił mu ją na drzewo to tak długo skakał wokół niego,aż ją zdjeliśmy. Ten rysunek znalazłam w internecie.
Jest taki podobny.
To już mój trzeci pies i mam nadzieję nie ostatni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...