niedziela, 3 stycznia 2021

NOWY ROK

     Witam Was wszystkich w tym Nowym Roku i mam nadzieję,że będzie lepszy od tego,który właśnie się skończył.

    Wierzę,że telewizja i stacje radiowe przestaną nas straszyć tą straszną pandemią,która jeszcze nie przeskoczyła w liczbach epidemii dżumy.

    Wreszcie otworzą kościoły i pozwolą wiernym przychodzić na mszę,no bo ile razy można spożywać "ekranową"hostię.

Wydaje mi się,że On powiedział:

          "Bierzcie i jedźcie to jest ciało moje"

a nie:

          "Patrzcie na ucztę,którą Wam przygotowałem i najlepiej pozostańcie w domach"

Co do tych kościołów to zaczynam pomału wątpić w tych prawdziwych katolików,bo czyż katolik nie powinien spożyć komunii i (jeśli znajduje się w niebezpieczeństwie) cieszyć się,że za chwilę dołączy do największej uczty przygotowanej tam w niebiosach.

A może już nasza wiara stała się taka "oglądnąć i odhaczyć jako zaliczone".

   Może wreszcie otworzą szpitale dla wszystkich.

Wiem,że brzmi to poniekąd śmiesznie,ale tak to już jest w tych czasach lekarze składają przysięgę Hipokratesa,ale chyba myli im się służba dla człowieka ze służbą dla pieniądza.

Bo jak wytłumaczyć,że szpitale z chorymi na covid mają płacone po 800 złotków od łóżka nawet tego pustego,a taki cukrzyk czy chory na raka nie przyniesie za wiele zysku więc trzeba go wozić tak długo ambulansem po szpitalach aż wyzionie ducha lub umrze w samotności parenaście kilometrów dalej od swojego miejsca zamieszkania.

Smutne lecz prawdziwe.

I kto tu uwierzy,że doczekał takich czasów.

Ale głowy do góry przecież mamy szczypionkę i duża liczba ludzi się zaszczepi,no bo przecież ufamy całym sercem lekarzowi.

Ufamy mu na tyle mocno,że na jednej szali położę moje zdrowie bezcenne,a po drugiej pieniądze i wierzymy w to,że ten dobrotliwy człowiek jednak wybierze ratowanie naszego życia,które(nie łudźmy się)jest bezcenne tylko dla Nas(lekarz będzie nas traktował tylko jako dojną krowę).

No w sumie to nie musicie czytać tych moich dyrdymałów i już możecie stanąć w kolejce po szczepionkę.

       Szczęśliwego Nowego Roku.


Nowy Rok 2021 Obrazki, zdjęcia na facebook - ObrazkiOnline



 

3 komentarze:

  1. Ja ostatnio usłyszałam żart (to chyba taki śmiech przez łzy), że lekarze składają nie przysięgę Hipokratesa tylko hipokryty...
    Niestety, dzięki temu, że przez większość życia mam ciągłą styczność ze służbą zdrowia (choruję), nauczyłam się im nie ufać! Primum non nocere - przede wszystkim nie szkodzić,ta zasada dawno odeszła do lamusa. Leki i szczepionki dotąd były badane nawet do 20 lat, a teraz dowiadujemy się, że wystarczy kilka miesięcy... Przez lata słyszeliśmy, że nie powinniśmy polegać na w i e r z e a teraz mamy im u w i e r z y ć że wszystko jest ok i to co robią , to dla naszego dobra! Od lat czytam, że liczba ludności na świecie m u s i być ograniczona a teraz mam uwierzyć, że zależy im na każdym życiu! Ludzka naiwność a może głupota naprawdę nie ma granic!
    Zdrowego, spokojnego i szczęśliwego Nowego Roku życzę z nadzieją, bo ta przecież umiera ostatnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się i mimo korony ściskam Cię serdecznie i życzę nadzieji na lepsze jutro,zdrowia i jak moja mama mawia szczęścia na znalezienie dobrego lekarza🤣🤣

      Usuń
  2. Dzięki i nawzajem!
    Miło spotkać kogoś, kto podchodzi rozważnie do problemu a nie hurraoptymistycznie!

    OdpowiedzUsuń

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...