sobota, 11 stycznia 2014

Gender

Pomyślmy,co ja takiego robiłam mając 4 latka-bawiłam się w sklep lub dom.
Co ja robiłam mając 6 lat-budowałam tory,puszczałam pociągi,ścigałam się autkami.
Każde dziecko przechodzi jakiś okres i to w różnym wieku.Mówią,że dziewczynki szybciej dojrzewają,a chłopcy...no cóż czasami pozostają małymi chłopcami do 50-tki.
Nie wiem po co dziecku już w wieku przedszkolnym mówić o homoseksualizmie czy równości płci radziłabym raczej kochanym"gednerkom"żeby spróbowały nauczyć dzieci liczyć bez kalkulatora,pisać,czytać,rysować,itp.
Po co psuć dzieci!!!
Po co odbierać im dzieciństwo!!!



Nie umię sobie wyobrazić co bym zrobiła gdyby do domu z przedszkola wróciło moje dziecko i zapytało się mnie co to jest seks analny albo czy on jest transseksualistą,bo pani ubrała go w sukienkę-podaję  przedszkole do sądu bez zastanowienia.
Już kiedyś czytałam coś równie głupiego i stwierdziłam,że dziecko powinno się urodzić i oddać w opiekę państwu,a  po 18 latach wróci do rodziców człowiek z zachwianą równowagą psychiczną i będzie trzeba szukać dla niego psychiatrów,bo ten człowiek nie będzie mógł się znaleźć w społeczeństwie.
Tak,jak nie wiesz o co chodzi to napewno chodzi o pieniądze.
Ktoś dostał się na wysoki stołeczek i widzi,że przez jakiś jego głupi program może zarobić sporo kasy,nie ważne,że ktoś ucierpi,ważne,że on zarobi-tylko niech uważa,bo droga spadania z tego stołeczka może być długa i bolesna.
Zachęcam do przeczytania stronki umieszczonej niżej-bardzo ciekawe.
http://katowice.gosc.pl/doc/1845472.Gender-sposob-na-likwidacje-rodziny
Cieszy mnie tylko fakt,że w tym jakże przewrotnym świecie,w którym niektórzy nie potrafią się  znaleźć coś pozostaje niezmienne i rok w rok zatacza te same kręgi(nie mówię o planetach).
Zwierzęta i to nie te domowe,bo przypuszczam,że nawet niektóre z nich potrzebują psiego(lub innego)psychologa,ale mówię o tych dzikich,które nadal łączą się w pary,budują gniazda,gawry,łączą się w stada,by chronić młode potomstwo,wykarmić i...cały cykl się powtarza-co roku(chyba,że gender nas czymś zaskoczy i karze groźnemu królowi kotów przemienić się w łagodną lwicę wychowującą kociątka-może warto przemyśleć kochani"genderowcy").

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...