niedziela, 26 stycznia 2014

Muzyczne wspomnienia

Tak?
To było tak niedawno.
Przeglądałam blogi i trafiłam na coś,co kiedyś czytałam i zapisałam sobie w"Zakładkach".
Otwarłam ponownie.
"The Kelly Familly",pewnie pamiętacie!!!
Wielka rodzinka śpiewająca na ulicach wielkich miast Europy podbiła-Europę(nie tylko).
Czytałam tam kiedyś o strasznie pogmatwanym życiu Paddego i co też się u niego dzieje.
Niestety nie dojechałam do jego strony,bo wzrok mój padł na stronkę Angelo i widzę,że ten ambitny chłopak chce podążać krokami swego ojca.






Nie dość,że rodzina jego się powiększa to jeszcze wciąga ich do śpiewania.
Jeszcze chyba nie raz usłyszymy o tej rodzinie.
Odkurzyłam też płytki,które mam w swojej kolekcji i odnalazłam ich bardzo stare piosenki gdy śpiewali z tatkiem na ulicach,a potem w niemieckiej tv i...  

                ...wiadomo co było później.
Teraz koncertują od czasu do czasu i każdy z nich ma  już swoją własną rodzinę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...