wtorek, 9 czerwca 2015

Moje hafciarskie przyzwyczajenia.

Widzę,że wszystkich ogarnęła gorączka na zabawę-"wywiad".
Gdzie nie spojrzę widzę te pytania i...dlaczego nie.

                                    1.Jaka jest Twoja ulubiona tkanina do wyszywania?
Zazwyczaj kupuję Aide 18ct,ale lubię też mniejsze krzyżyki.Na święta wyszywałam bałwanki na choinkę na plastikowej"kanwie".Strasznie mi się to spodobało,a i moja sąsiadka sięgneła po "plastik".



Ostatnio spodobały mi się także kolorowe kanwy,z których na pewno skorzystam w przyszłości.    
                                     2.Rysujesz na tkaninie kratki czy nie?
Kiedyś rysowałam kratki ołówkiem,ale nie dawały się tak łatwo zmyć i czasami zostawały,ale od kiedy mam magiczny mazaczek problemy znikły.Maluję sobie potrzebne linie i po paru minutach kolor znika.
         
                              3.Zaczynasz haftować na środku tkaniny,czy w rogu?
Wolę zaczynać od górnego,lewego rogu.Jakoś tak łatwiej.            
               4.Wolisz trzymać robótkę w ręku,czy używasz krosna lub tamborka?
Nie wyobrażam sobie trzymania robótki w ręku,więc zafundowałam sobie tamborek,jeszcze inny dostałam w"spadku".Ale od kiedy wyszywam większe prace szarpnęłam kieszenią i zamówiłam krosno.
                                     (które jest przykręcone do zabałaganionego biurka)
                             
                              5.Wolisz wzory w formie elektronicznej czy papierowej?
Zawsze jak znajdę coś fajnego to wydrukuję lub kopiuję.Lubię sobie zaznaczyć gdzie jestem,a przerobione krzyżyki skreślam flamastrem.    
                               
                                          6.Jaka jest Twoja ulubiona pora na wyszywanie?
Ranek,jeśli mam wolne dni-wolę światło słoneczne od lampy,ale wieczorami też mi się zdarza usiąść i coś wyhaftować.
                     
                 7.Wyszywasz wzór tak długo dopóki nie skończysz,czy zmieniasz co jakiś                                                                                                                              czas robótki?
Pogubiłabym się nie wiedząc co dalej robić.Zawsze staram się kończyć robótkę,ale nie zawsze się udaje,bo zawsze jakieś"prezenty"wyskakują. 

                                             8.Czy masz jakieś UFOki?Jeśli tak to ile?
Na pewno coś by się znalazło na dnie szafki.
                 
                        9.Czy podczas haftowania oglądasz filmy lub słuchasz muzyki?
Wolę słuchać wykładów,lekcji języka,itp....Filmy mnie strasznie rozpraszają.

         10.Czy często bierzesz udział w SALach i innych tego rodzaju zabawach?
Ledwo nadążam z moimi pracami,a co tu dopiero takie zabawy.
      
          11.Czy masz listę wzorów,które będziesz haftować,czy też kolejność jest                                                                                                                                               spontaniczna?
Mam listę,ale wybieram z listy te,których kolorów muliny zostało mi więcej do danej robótki.Nie lubię za bardzo muliny DMC i używam tylko naszej Ariadny,a tą kupuję tylko jak jestem w Polsce.

1 komentarz:

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...