sobota, 20 czerwca 2015

Ogródkowe porządki

Nareszcie(czyt.od czasu do czasu)ciepło się zrobiło na dworze i od razu wzięłam się do roboty w ogródku.
Tym bardziej,że trawa wysoka i pełno chwastów.
Trzeba było wyplewić wszystko co niepotrzebne,znaleźć miejsce dla pomidorów,



                                                      posadzić paprykę,

                                       gdzie nie gdzie wysiać warzywa kapustne i zioła
          (na stojak dla ziół wykorzystałam łazienkowy,metalowy stojaczek na przybory                                                                                                                                                       kosmetyczne)
                    (jeśli ślimaczki nie zorientują się dość szybko może wyrosną sałaty pod płotem)
                                                                                     i...
Teraz tylko trzeba podlewać i trzymać kciuki,żeby wszystko pięknie wyrosło.
A przed domem został taki uporządkowany nieład.
                                                                (tak to nazywam)
                           Czyli wszystkiego po trochu.

Zresztą lubię taki"łąkowy"nieład nie trzeba się dużo trudzić przy robieniu porządków.
Raz tylko mój chłopak doprowadził mnie do szewskiej pasji,bo wykopał mi żyto:"...bo to wygląda jak taki chwast i chciałem..."i od tamtej pory woli mi nie pomagać.
Pamiętam,jak byłam w czyimś"uporządkowanym" ogrodzie i na środku żwirowej ścieżki wyrastał sobie taki kłosek,który przyfrunął sobie nie wiadomo z kąt.
I od tamtej pory w ogrodzie jest zawsze miejsce na takie"ździebełka".

1 komentarz:

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...