środa, 25 marca 2015

Eurowizje

Czy pamiętacie tą dziewczynę?
Czy pamiętacie tę piosenkę?
Czy pamiętacie ten"pierwszy raz"Polski w Eurowizji?
Pierwszy raz zostaliśmy wybrani,aby pokazać jakie mamy diamenty i od razu drugie miejsce.
Czy pamiętacie ten głos,który umiał wbić w krzesło jury i dosięgnął drugiego miejsca.





Przypomniałam sobie właśnie  dzisiaj przy słuchaniu innej piosenki i zastanowiła mnie pewna rzecz,którą wyczytałam odnośnie tegorocznej Eurowizji.
Już-mimo,że ta impreza dopiero w Maju(lub gdzieś koło tego)-padają pytania czy laury zbierze grupa prawdopodobnie z Finlandii,którą cechuje to,że ich członkowie są"inni"-zespół Downa.
Nie mam nic przeciwko chorym,którzy chcą pokazać,że umieją śpiewać bo świat stoi otworem przed każdym nieważne czy młody i piękny,czy stary,brzydki,na wózku lub bez rąk.
Mam nadzieję,że nasza Monika Kuszyńska pojedzie do Wiednia i wygra(też zasługuje).
Ale po mału  impreza świata muzycznego zaczyna przeradzać się w imprezę osobistości prezentujące różne kraje jak np.Eurowizja 2014:




Facet w sukience/kobieta z brodą.
Może co niektórym się podoba,ale dla mnie niesmaczne i śmieszne.
Chyba dodam tutaj taki oto śmieszny filmik,który znalazłam(chociaż wcale nie darzę Hitlera sympatią).


Mimo wszystko przyjemnego słuchania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...