poniedziałek, 20 października 2014

Zabawy


Tak,tak.
Ostatnio zabawiłam się trochę.
Poszperałam tu i tam,zajrzałam na parę blogów,oglądałam filmiki na YouTube i zapragnęłam spróbować,mimo,że malowanie nie jest moją mocną stroną.
Zostawiłam sobie jedną buteleczkę po małym piwku i pomalowałam na biało...


                     ...narysowałam(jak umiałam)róże i słonecznik...

                                                      ...i do dzieła!!!

                                                                                     Wyszło chyba OK(tak myślę).


















Tą drugą butelkę ozdobiłam świąteczną aplikacją z serwetki.













Mnie tam się podoba.
Jak na pierwszy raz to chyba dobrze.
Zawsze lubię uczyć się na własnych błędach i wciąż dążyć do perfekcji.
                                         Wam też tego życzę!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...