środa, 22 maja 2013

Ciasto czekoladowe z migdałami

Tak!
Znowu próbowałam swoich sił w pieczeniu i....
Zresztą zobaczcie sami.


Potrzebujemy:
  • 3 tabliczki gorzkiej czekolady
  • 15 dag masła
  • 3/4 szklanki cukru
  • 4 jajka
  • zapach pomarańczowy
  • 2 łyżki mąk
  • 13 dag zmielonych migdałów
i na polewę:
2 łyżki mleka i kandyzowana skórka pomarańczowa




I zaczynamy naszą zabawę:
W garnuszku,na bardzo słabym ogniu rozpuszczamy półtorej tabliczki czekolady z 4 łyżkami wody.Studzimy.
Ucieramy na krem masło z cukrem(ja używam cukru pudru),następnie po mału dodajemy rozpuszczoną czekoladę,żółtka,2 łyżki mąki,zapach i migdały.















Z białek ubijamy sztywną pianę i delikatnie mieszamy z ciastem.












Wlewamy do formy wysmarowanej masłem i pieczemy 45min. w150stop.











W garnuszku znowu rozpuszczamy resztkę czekolady tym razem z mlekiem,studzimy i rozprowadzamy na zimnym cieście.
Dekorujemy skórką pomarańczową lub co kto woli.

Ja użyłam kolorowych gwiazdek i proszę...











Nie zdążyłam nawet zrobić zdjęcia a już zjedli...i tylko talerze do mycia mi zostawili.

                                                                                 SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...