sobota, 8 grudnia 2012

"Driving home for christmas"

Tak,ilu z nas jedzie do ukochanego domu na święta,do swojej rodziny.
Świat stał się tak mały,że w ciągu paru godzin możesz znaleźć się na drugim końcu świata,tam założyć rodzinę,pracować lub spędzać miłe wakacje,ale zawsze znajdzie się chwila,taki dzień,który każe Ci wrócić do rodzinnego kraju,do rodzinnego domu,usiąść z rodziną do wspólnego posiłku i podzielić się opłatkiem(Polska tradycja).



I zawsze jak ja jadę do domu na święta nucę sobie tę piosenkę:

I'm driving home for Christmas
Oh, I can't wait to see those faces
I'm driving home for Christmas, yea
Well I'm moving down that line
And it's been so long
But I will be there
I sing this song
To pass the time away
Driving in my car
Driving home for Christmas

It's gonna take some time
But I'll get there
Top to toe in tail-lights
Oh, I got red lights on the run
But soon there'll be a freeway
Get my feet on holy ground

So I sing for you
Though you can't hear me
When I get through
And feel you near me
I am driving home for Christmas
Driving home for Christmas
With a thousand memories

I take look at the driver next to me
He's just the same
Just the same

Top to toe in tail-lights
Oh, I got red lights on the run
I'm driving home for Christmas, yea
Get my feet on holy ground
So I sing for you
Though you can't hear me
When I get trough
And feel you near me
Driving in my car
Driving home for Christmas
Driving home for Christmas
With a thousand memories


Christopher Anton"Chris"Rea urodzony 4 marca 1951r.w Middlesbrough,brytyjski gitarzysta,piosenkarz i autor tekstów,syn Irlandki i włoskiego imigranta.
Swoją karierę zaczynał w  1973r.w lokalnym zespole "Magdalene".W 1975r.zespół zmienił nazwę na" Beautiful Losers"i wygrał krajowy konkurs talentów,a dwa lata poźniej Chris odchodzi by zacząć karierę solową.
W 1978r.wydaje swój pierwszy album zatytułowany"Whatever happened to Benny Santini?",który zdobył status złotej płyty w USA.
I jeszcze ciekawostka:Chris jest utytułowanym kierowcą wyścigowym.
No to jedziemy:

Jadę do domu na Święta
Oh,nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć te twarze
Jadę do domu na Święta, yea
cóż spuszczam się w dół tej liny [?]
i to trwa tak długo
ale będe tam
śpiewam tę piosenkę
aby zająć czyms czas
jadąc moim samochodem
Jadąc do domu na Święta

Zabiera to trochę czasu
ale dotrę tam
o palec od tylnych świateł
Oh, mam czerwone światło
ale wkrótce droga będzie wolna
doprowadzi moje stopy do świętej ziemi

więc śpiewam dla ciebie
chociaż nie możesz mnie usłyszeć
Kiedy przedrę się
I poczuję cię blisko mnie
Jadę do domu na Święta
Jadę do domu na Święta
z tysiącem wspomnień

spojrzałem na kierowcę obok mnie
on jest taki sam
taki sam

o palec od tylnych świateł
Oh, mam czerwone światło
Jadę do domu na Święta, yea
postawić stopy na świętej ziemi
więc śpiewam dla ciebie
chociaż nie możesz mnie usłyszeć
Kiedy przedrę się
I poczuję cię blisko mnie
Jadę do domu na Święta
Jadę do domu na Święta
z tysiącem wspomnień


Chyba nie trzeba dużo tłumaczyć.Każdy chce być z kimś bliskim na święta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...