niedziela, 19 kwietnia 2015

Kabaret

 O tak!
Trochę się wczoraj relaksowałam i doszłam do wniosku,że przez posiadanie angielskiej TV oglądam jakieś niezrozumiałe przeze mnie skecze i opery mydlane.
Tak,wiem ich angielski humor jest czasem...niezrozumiały(jak dla mnie).
Co tu dużo kombinować?
Poszperałam na YouTube i masz.
Chyba mój ulubiony kabaret"Ani mru-mru".


                          "Poczucie humoru jest jednym z najlepszych przyodziewków,
                             jakim można poszczycić się w towarzystwie."
                                                                                          William Thackeray

2 komentarze:

  1. Jeden z moich ulubionych kabaretów :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.Cieszę się,że ktoś zauważył te moje"niezdarne"myśli pisane na tak skromnym blogu.Jeszcze raz-DZIĘKUJĘ!

      Usuń

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...