niedziela, 10 maja 2015

Letnie kokardki

Tak pomału.
Kroczek po kroczku wyłaniają się kwiatki na moich następnych kokardkach.

Pomyślałam,że na drugiej,pustej-na razie-wstążeczce będzie widniała jakaś litera z kwiatem.



Na jednej będzie "B"-moje tajemne imię,którym nazywają mnie moi bliscy,a ta druga litera....
Hmmm...to na razie sekret(mam nadzieję,że nie na długo).


A jak się już wyszyje to będą do okna na lato jak znalazł.
W międzyczasie wyhaftowałam ...

                                       ...i uszyłam kosmetyczkę,w której...

                                                    ...na razie swoje miejsce znalazły tam farbki. 


2 komentarze:

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...