poniedziałek, 2 lutego 2015

Musicale

Witam serdecznie wszystkich moich czytelników.
Już dawno nie pisałam muzycznie.
Wczoraj zapragnęłam obejrzeć jakiś film,a że bardzo lubię wszelakie filmy Disney to mój wzrok padł właśnie na tytuły Disnejowskich filmów.
I znalazłam taki tajemniczy tytuł:"Into the woods".
Będąc dzieckiem czytałam bajki,które pojawiają się w tym filmie,a w jednej nawet grałam damę dworu w szkolnym teatrzyku,widziałam też parę wersji powiązania niektórych bajek ze sobą,ale na razie ten Disnejowski film zrobił na mnie wrażenie.
I to nie tylko dlatego,że lubię musicale i przepadam za Johnny Deep,ale ogromne wrażenie zrobiła na mnie Meryl Streep.
Kiedyś oglądałam "Mamma Mia!"i nawet nie spodziewałam się tak pełnej życia i tak ładnie śpiewającej aktorki.





Więc weźmy naszych milusińskich i udajmy się do kina.
Może pomogą Wam odgadnąć tytuły bajek?

                                            MIŁEGO OGLĄDANIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...