poniedziałek, 15 lipca 2013

Niesamowite!!!W sobotę mieliśmy najwyższą temp.na wyspach.Umie sobie ktoś wyobrazić 31st.i zero wiatru w Anglii!

Tak!!!W Anglii!!!
Nawet ja nie wierzyłam.Zawsze narzekałam na silne wiatry i deszcz a tu.
Niebo bez chmurek,żar się z nieba leje.





(Z powodu tego letniego lenistwa nie zdążyłam zrobić zdjęcia i pozostał mi tylko zachód).
W takie dni to najlepiej usiąść sobie w cieniu,zimnego napoju się napić i dla ochłody
zjeść serniczki na zimno:

"Serniczki z karmelem"


  • 20-30dag truskawek+6 dużych do dekoracji
  • cukier kryształ-na karmel
  • 3op.waniliowych serków homogenizowanych
  • szklanka śmietany kremówki
  • 3 łyżki cukru pudru
  • czubata łyżka żelatyny
Z truskawek usuwamy szypułki,myjemy i osuszamy.
Następnie miksujemy je na gładki mus dodając cukier do smaku.Mus wlewamy do 6 lub 7 szklanych naczyń (salaterk)i wkładamy do lodówki.
Śmietanę kremówkę ubijamy na sztywno z cukrem pudrem i stale mieszając dodajemy serki.
Żelatynę rozpuszczamy w niewielkiej ilości wody,lekko studzimy i wlewamy do naszej śmietany z serkami miksując na najwyższych obrotach.
Następnie masę wlewamy do salaterek,w których już jest mus i wstawiamy z powrotem do lodówki.
Cukier kryształ topimy na patelni aby powstał jasny karmel,następnie studzimy i polewamy serniczki dekorując truskawkami.


                                                     (niestety,ale mój karmel się przypalił więc użyłam...)


                                                                                               ŻYCZĘ SMACZNEGO!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...