środa, 26 lutego 2014

Przyjażń?

"Temu kto Cię nie szuka nie zależy na Tobie.
Ten kto za Tobą nie tęskni nie kocha Cię.
Przeznaczenie decyduje o tym kto pojawia się w Twoim życiu."

Przjażń-jakże trudno jest znależć przyjaciela.

Jeśli masz kogoś takiego w szkole i wciąż jest z Tobą przez lata to zazdroszczę.
Mnie udało się znależć taką dawno temu na oazie-nawet nie czekałam na to,że się do mnie odezwie.
I nagle,ktoś do mnie napisał list.Wzruszenie,bo ktoś mnie pamięta i chce ze mną korespondować.Nie było miesiąca żebym nie wysłała listu a i ona wysyłała ich też dużo.Potem byłam na jej ślubie i nadal rozmawiamy,spotykamy się gdy jestem w Polsce.W zeszłym roku odwiedziła mnie w Anglii i mam nadzieję,że to mile wspomina.
Ale bardzo trudno znależć kogoś tutaj-za granicą-przynajmniej mnie.



W ich oczach widzi się tylko pytania:

-ile zarabiasz?
-jak by mu kłodę pod nogi rzucić?
-jak go wyśmiać?
-powiem mu,że mam więcej to wyjdzie na głupka.
Ale podobno Ci,którzy najbardziej kochają zwierzęta są samolubni.
Może do nich należe.
Zawsze powtarzam,że pies przynajmniej nie naszczeka na Ciebie,a kot wskoczy na kolana nawet gdy masz zły dzień.
I nie obgadają Cię za plecami,chociaż:

                               "Krytykuj przyjaciela w cztery oczy

                                i chwal przy świadkach".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...