wtorek, 17 września 2013

Jeżyk

Zawsze zaczynam dwie roboty i potem nie wiem,za którą się złapać gdy mam wolny czas.
Oprócz tego,że szyję dla lalki ubranko w tym samym czasie wyszywam "Jeżyka"i muszę przyznać,że już dużo wyszyłam.



                                                 "Jeżyk i kolorowy sweterek"...
                                                 ...bo chyba to robi na drutach.
                                              znowu dużo kolorów,tak jak lubię i...
                                          ...trochę roboty z brązowymi kolorami.
Jak by nie było to na jego futerko składa się 5 różnych odcieni brązowego.
A oto i moja ostatnia robótka...


Już za szkłem i w rameczce czeka na kupca.
Wiem,że rodzinie się podoba,ale potrzebowałabym odzielnego pokoju na moje obrazki.
Nie wszystko da się zmieścić.

                                                               "Warto spotykać w życiu ludzi z pasją.

                                                                     Pasją,która nie tylko inspiruje,
                                                                         ale również pomaga żyć,
                                            czyniąc to nasze życie o wiele ciekawszym doświadczeniem".
                                                                                                              Zbigniew Kiełb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...