czwartek, 10 stycznia 2013

"Boso przez świat"

                                                                      "Nie jest sztuką nigdy nie upaść,
                                                lecz z każdego upadku zwycięsko się
                                                                 podnosić."
                                                                                  Przysłowie chińskie

Dawno nic nie pisałam.
Cóż choroba.
Nie wstawałam z łóżka przez tydzień no i tydzień na dojście do siebie.

Ale teraz jestem i wracam do rzeczywistego świata.
No! Może nie całkiem.
Otóż z nudów i nadmiaru wolnego czasu zaczełam oglądać ponownie
szalone programy podróżnicze pana Wojciecha Cejrowskiego,które po prostu uwielbiam i po raz kolejny wziełam książkę do hiszpańskiego w moje ręce.
Po pierwsze dobrze jest znać ten język bo pracuję z ludzmi,którzy go znają a portugalski też jest podobny więc i Portugalczyk zrozumie.



Po drugie patrząc na wyprawy pana Wojciecha do Meksyku aż chce się wziąść plecak i wyruszyć do tego zatłoczonego,pełnego smogu miasta,a raczej metropolii.
I jak mówi chińskie przysłowie,które umieściłam wyżej.
Nie poddawajmy się tak łatwo, nie traćmy wiary,ale nadal próbujmy wytrwale dążyć do celu.
Ja już tyle razy się poddałam i ustawałam w biegu,zamykam się w domu i niechętnie gdzieś wychodzę.
I to co,że jestem w obcym kraju,że nie umię za bardzo tego języka,ale jak nie wyjdę to nigdy nie poznam go więcej,nie dostanę lepszej pracy,nie spełnię swoich marzeń i co najważniejsze nie poznam nowych ludzi i nie będę nigdy wiedzieć kim oni są,jaki mają stosunek do mnie i o czym myślą.
I mam jeszcze pewną wyprawę dla was w ten mroźny styczeń.
                                                       MIŁEGO ZWIEDZANIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...