wtorek, 15 stycznia 2013

"An Angel"

                                                                             "Wszyscy mamy anioła,

                                                                               który słucha gdy wołamy,
                                                                               daje nam siłę w trudnych chwilach
                                                                               i łapie kiedy upadamy"

Przez ostatni miesiąc mieliśmy dużo do czynienia z aniołami:anioł Gabriel zwiastował Maryii,że urodzi zbawiciela;aniołowie pobudzili pasterzy i pokazali gdzie urodził się Jezus;anioł przestrzegł Józefa przed Herodem;anioły...;anioły...!!!
Wszędzie w koło anioły,aniołki,aniołeczki!!!



Jako dziecko modliłam się do mojego anioła i wiem,że on mnie strzegł,chodził za mną i nie dał"upaść".
Gdy "dorosłam"zapomniałam,że mam takiego dobrego przyjaciela,który pomaga mi w codziennych pracach.
Ale ostatnio przypomniałam sobie o nim znowu.
Moim aniele stróżu!!!

Pamiętam jak siedziałam sobie kiedyś przed telewizorem i oglądałam MTV i po raz pierwszy usłyszałam tę piosenkę.To dzięki tej piosence stali się tak popularni i znani na świecie.
A i ja ich polubiłam i do dzisiaj nucę sobie niektóre ich piosenki.

"An Angel"
I wish i had your pair of wings
Had them last night in my dreams

I was chasing butterflies
Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes
Cause what they see’s an angel hive
I’ve got to touch that magic sky
And greet the angels in their hive

Sometimes i wish i were an angel
Sometimes i wish i were you

And all the sweet honey from above
Pour it all over me sweet love
And while you’re flying around my head
Your honey kisses keep me fed

I wish i had your pair of wings
Just like last night in my dreams
I was lost in paradise
Wish i’d never opened my eyes

Sometimes i wish i were an angel
Sometimes i wish i were you

But there’s danger in the air
Tryin’so hard to be unfair
Danger’s in the air
Tryin’ so hard to give us a scare
But we’re not afraid

Sometimes i wish i were an angel
Sometimes i wish i were you
Wish i were you ,
Oh i wish i were you


"The Kelly Family".
Rodzinka amerykańsko-europejska(prawda,że ładnie brzmi)została założona przez Barbarę Ann Kelly, jej męża Daniela Jerome Kelly.
Dwoje ich najstarszych dzieci urodziło się w Ameryce i(tak czytałam)ich ojciec wściekły na wieści o wojnie wietnamskiej po kolejnych wiadomościach wyrzucił telewizor przez okno i postanowił wyjechać z rodziną do Europy.
Jak powiedział tak też uczynił.
Początkowo osiedlili się w Hiszpanii gdzie rodziły się kolejne dzieci(tylko Paddy urodził się w Irlandii i Maite w Niemczech).
Mieszkali i podróżowali czerwonym autobusem,w którym podobno urodził się Paddy(tak czytałam,a czy to prawda to wam nie powiem,ale fajnie brzmi"urodziłem się w autobusie pełnym rodzeństwa").
Śpiewali na ulicach, w metrze,zarabiali "do kapelusza",a Papa Dan uczył dzieciaki grać na instrumentach.
Z czasem rodzina zaczęła występować w telewizji,grać na festiwalach,stali się swoimi własnymi manadżerami,producentami,sami sobie ustawiali scene i odpowiadali za nagłośnienie.Na koncerty przychodziło coraz więcej ludzi.
Przełom przyszedł w 1994r.wraz z nagraniem krążka"Over the Hump"i piosenką"An Angel",którą wykonują Paddy i Angelo.
Poprzednio ta piosenka była śpiewana przez Padd`ego i Kathy po hiszpańsku"Quisiera Ser Un Angel ".
Ale po angielsku jest widocznie lepsza bo przyniosła im sukces,na który długo pracowali.
...i po polsku

Żałuję, że nie mam twojej pary skrzydeł,
takich, które miałem ostatniej nocy w moich snach
Goniłem motyle,
nim wschód słońca nie przerwał mojego snu.

Dzisiejszej nocy wpatrywałem się w niebo,
by ujrzeć anielski dom.
 Miałem dotknąć magicznego nieba
 i powitać anioły w ich domu.

 Czasami, chciałbym być aniołem
Czasami chciałbym być tobą

A cały ten słodki miód z nieba
przepełnia mnie słodką miłością.
A gdy przelatujesz dookoła mojej głowy,
karmią mnie twoje miodowe pocałunki.

Żałuję, że nie mam twojej pary skrzydeł,
takich, które miałem ostatniej nocy w moich snach.
Zgubiłem się w raju,
pragnąłbym już nigdy nie otworzyć oczu.

 Czasami, chciałbym być aniołem
Czasami chciałbym być tobą

Ale w powietrzu wisi niebezpieczeństwo
próbujące tak bardzo być nieuczciwe.
Niebezpieczeństwo w powietrzu
próbujące tak bardzo nas przestraszyć,
ale my się nie boimy.
 Czasami, chciałbym być aniołem
Czasami chciałbym być tobą.
Chcę być toba


I co tu więcej dodać,lepiej posłuchajmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...