poniedziałek, 29 września 2014

Poducha

Na pewno pamiętacie mojego kociaka,którego wyszywałam grubą muliną,a jeśli nie to przypomnę.
Zamówiłam zestaw:poduszka+mulina do wyszywania z"Kokardki"...
                                       ...i pomału wyszywałam....

Wreszcie udało mi się skończyć wyszywanie poduszki(prawie).



Poduszka już była wyszyta(parę miesięcy temu),ale nie mogłam się zabrać za uszycie"plecków",

a kiedy się wzięłam i za to po paru dniach zaczęła się pruć i trzeba było jeszcze raz zszyć"plecki".
Przyznam,że nie jestem biegłą krawcową i nie do końca wiem jak i co.
Zazwyczaj takie rzeczy szukam na YouTube i tak się uczę metodą"prób i błędów".
Wybaczcie,ale nie jestem najlepsza w pisaniu wierszy-ale takie coś"przyszło mi na język".

                                               Biały kotek na poduszkę wskoczył
                                               Biały kotek z czerwoną kokardką
                                               Biały kotek czerwoną włóczką
                                                                                 się bawi.

                                                Mały psotnik w wysokiej trawie
                                                            i wśród pachnących kwiatów
                                                               w najlepsze się bawi.
                                               
                                                I nawet nie zwrócił uwagi
                                                         że ktoś znad trawy spogląda
                                                              i odmalowuje go kolorowo
                                                                 na mojej poduszce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...