środa, 11 stycznia 2017

Kabarety

  Ostatnio takowe przeglądałam  na YouTube i kątem oka dostrzegłam coś znajomego.
Wiem,że mogę tego nie pamiętać,bo gdy oni rozśmieszali publiczność moja mama prała mi pieluchy(nie było pampersów).
Ale jak byłam większa pamiętam jak telewizja parę razy puszczała ten kabaret i moi rodzice się śmiali.
Może nie bardzo pamiętam z czego,ale jak tylko trafiałam na te twarze buźka sama mi się uśmiechała.

   Chyba duża część polskiego społeczeństwa pamięta Bohdana Smolenia i to nie tylko z kabaretu"Tey"ale również z"Świat według Kiepskich",z piosenek disco polowych,które nagrał takich jak:
"Szalała,szalała"
czy piosenka,którą śpiewał chyba każdy: 
"Ani me,ani be,ani kukuryku
  Lew się tak wyraził
  Problemów bez liku..."

Chyba najbardziej pamiętną piosenką w jego wykonaniu jest"Dziewczyny,które mam na myśli"w duecie z Krzysztofem Krawczykiem.
I jak tu nie wspomnieć pamiętnej pani Pelagii.
Któż nie pamięta?
Właśnie przeglądałam wikipedię,żeby przypomnieć sobie niektóre tytuły i informacja,że zmarł niecały miesiąc temu.
Jeszcze parę lat temu oglądałam wywiad z nim,czy zechce reaktywować kabaret wraz z Zenonem Laskowikiem i pamiętam jak tam palił papieros za papierosem.

   A nasz drugi bohater kabaretu.
Nadal żyjący Zenon Laskowik,artysta,który po paru latach spędzonych na estradzie i bawiący publiczność(najczęściej chodzący po scenie z mikrofonem i przeprowadzający wywiady dla radia)odszedł i pracował jako listonosz(to musiał być najbardziej rozśmieszający pracownik poczty polskiej).

 Przypomnijmy więc sobie te stare czasy PRL-u i pośmiejmy się z nich jeszcze raz.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Choroby dawne

Trochę dziwny ten tytuł,albo i nie.Sami się państwo mili przekonacie. No bo przez ten ostatni rok to tyle chorób się potraciło,a co niektóre...